onsdag 10 mars 2010

NU får vi öppna ^^ och huvudvärk :S

Just nu har jag en sån hemsk huvudvärk, det bara bultar och bultar.... kan det inte ge sig snart..
idag var vi på sodimac och fixade några småsaker till affären.. Imorgon blir det att öppna mer när det gäller affären, vi har fått något som kallas R.U.T, jag är inte hundra på vad det är, men vi fick inte börja sälja om vi inte hade det...

Och morgon blir det två kunder, en pudel och en pudelblandning (det ska trimmas, badas och en himla massa annat skoj) om jag får för ägaren hade jag tänkt ta före och efter bilder.... men det får vi se..

ohhh, höll på att glömma när vi åkte till sodimac så var det massor med hus som hade förlorat sina väggar, så man såg in till deras rum :S
och en lamp affär hade rasat totalt.. Och vi åkte under en bro, som man tydligen är tvungen att åka under (dem höll på att renovera den... den hade massor med sprickor i pelarna, jag kan inte fatta att den höll) :S

nää, nu ska jag bli av med min huvudvärk

godnatt alla och sovgott ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar