torsdag 13 maj 2010

Sorry :S

Jag vet jag har inte skrivit på ett bra tag nu... Hhmm, har fått två nya elever i Engelska, sen har vi haft 2 stycken strömavbrott, så en av gångerna fick vi stänga affären innan kl 18.00... Det var faktiskt lite skönt att göra det ^^

Idag blir det att gå till Indepedencia och kopiera lite papper till Engelska som jag har med lill tjejen. Och skriva ut lite papper till mig själv ^^

(och jag har fortfarande inte hittat rätt kommentars fält ännu *snyft*)

hm, pratade om ifall vi skulle gå och lyssna på la noche (dem har en ny sångare där och han är från norrköping)
Får se om vi får tag i biljetter ^^
annars ska jag stå och tjata över att vi ska se Aventura ^^

hehehe....

Nää, nu ska jag göra i ordning mig, ska se om jag får frukost ute eller om det blir snabbköpet och sedan en mysig frukost i affären ^^

(hoppas inte det blir frukost på mcdonalds, den är inte så god)





Får se om jag har orken att starta datorn när jag kommer hem ^^

kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar