måndag 30 augusti 2010

*pust*

Skulle genomgått fostervattenprov idag, men vilken tur jag hade... Jag slapp nålarna^^
Istället så fick jag genomgå den vanliga gyn-undersökningen....

Lilla knytet växer så det knakar idag räknade dem ut att han väger 3,3 kg :S så det kommer att bli en STOR grabb^^
Och nu har 2 av 3 läkare sagt att han kommer den 12 september, så vi får se om han vill hålla den deadlinen^^
Väskan är så gott som klar :S iallafall hans väska, min är inte packad ännu ;)

Just nu sitter jag och prissätter halsband som vi har införskaffat^^ dem är jättefina..

under tiden jag suttit här och skrivit inlägget så kom en kund förbi^^ hon ville ha hjälp av att klippa bort en tråd från en duva, en annan gång hade vi en duva här som kom varje dag hon fick lite mat och efter ett tag klev hon in i affären som om hon bodde här^^ hon hade också en tråd runt benen så vi fixade en liten fälla som men kartong och pinne^^ vi lyckade lura in henne i den... Men sen vi klippte bort den tråden har hon inte kommit tillbax, så hon ville nog bara ha hjälp med att få bort den..

våran lilla tjusiga butik^^ undra om man kan missa att det är en djuraffär^^

3 kommentarer:

  1. Hahah nästan lite tur att han inte kommer 11 september.. Inget jättebra datum direkt ^^

    Det är en jättefin affär :) Är det en bild på dig jag ser utanför? ;P

    SvaraRadera
  2. Du är nominerad till Beautiful Blogger Award! :) Läs min blogg för mer information.

    SvaraRadera
  3. vet du att alla som ser affären tycker att jag är väldigt lik den bilden :S
    Men jag ser ingen likhet alls..

    hehehe, nää det är juh inte det, får bara hoppas att han håller den 12, men nu är det 12 dagar kvar och han kan komma när som, iallafall vad läkarna har sagt :S

    SvaraRadera