måndag 18 oktober 2010

lugn dag^^

Idag har dagen varit lugn och skön dag med över 30 grader ute ^^
Medans grabbarna tog sig en liten siesta, så passade jag på att gå igenom vad vi skulle köpa in, städa lite i lokalen och rensa lite, fylla på fågelmaten då den började ta slut i burkarna.... Och jag har vänt upp och ner på allt för att hitta nappen som bara har försvunnit O.o Tyvärr hittade jag den inte, men jag hittade min klocka som varit borta i 3 månader^^

Hade en liten diskussion med min lilla klimp nyss om vad han ville ha i julklapp.. Tydligen tyckte han jag var väldigt tidigt ute för han klagade^^

Vad tror ni en liten kille på ca 2 månader vill ha i julklapp??

Det blir att tänka, tänka, tänka....

1 kommentar:

  1. En leksak kanske? :)
    Och nej, det är inte skönt o vara hemma. Jag vill tillbax! Älskar London :D

    SvaraRadera