fredag 18 februari 2011

Begravning

Idag begravs farfar


bilden är tagen från google

Sov gott min älskade farfar kommer aldrig att glömma dig eller hyssen du lärde oss som små...
När vi grillade i potatislandet, när vi kom och skulle plocka godis från godisträdet hemma hos er, när vi gjorde halsband av maskros stjälkarna, när vi tog filtarna och sprang runt på gräsmattan som superhjältar eller när vi kom på besök på höstloven när ni hade flyttat upp till pilgrimstad, då vi åkte och håvade fisk och hur det alltid slutade med att du fick bära mig till bilen för jag hade så gott som simmat bland fisken^^


det finns så många minnen och så mycket som man kan berätta om farfar, alltid en pigg och lekfull själ. Han kommer för alltid att finnas hos mig.
Jag hoppas att han har det bra var han än är och gör sina vanliga hyss och bus^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar