måndag 11 februari 2013

Praktik nr 1

Gud så skönt att dem ringde idag och erbjöd mig praktik.... har skrivit tillbaka till min kontaktperson på Miroi så hon vet att hon inte behöver leta efter en plats åt mig... Jag har varit så himla nervös, då jag snart ska ut på praktiken (3-29 mars) så nu kan jag andas ut ^^  hmm, snart dags att leta efter mer praktikplatser.... I Maj ska jag skicka in min ansökan till fördjupning så jag ska skriva en gång till, till chefen på BVC och hoppas att dem kanske kan erbjuda mig en praktik där iallafall.. Man vet ju inte, kanske har tur.

Nu blir det att pusta ut och sedan PLUGGA PLUGGA PLUGGA

2 kommentarer:

  1. Du är så himla duktig med allt pluggande! :D Bra jobbat! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack! önskar bara att jag kunde komma igång och jobba också... Men det gör jag nog snart :D

      Radera