tisdag 14 april 2015

Födelsedag och mycket att göra

Jaha.. Idag blir jag 29 år, börjar känna mig gammal nästa år blir jag 30.

Idag har jag lämnat in att jag vill göra en utredning. Har funderat länge på varför jag har svårt för många saker tex. Läsning och skrivning

Och då dem gör utredningar på Linköpings universitet fram till den 1 juli får vi hoppas att dem kan få in en tid till mig....
Detta är något som jag har dragit på väldigt länge.

Har gått grundskolan och gymnasiet utan diagnos, och om det visar att jag har dyslexi så kommer det kännas väldigt orättvist.  Men också väldigt bra att få veta vad det kanske beror på.

Och ni som läser kanske tänker att jag bara är lat. Men om man sitter och studerar till sent och det inte fastnar, läser samma mening om och om igen.
Listan är lång...

Men jag ska inte ta ut något i förväg. Väntar på ett samtal från studenthälsan och då får jag en tid.

Om man ska prata om något roligare så har idol varit i lilla Mjölby idag.  Nej jag anmälde mig inte fast min son tyckte att familjen kunde gå dit och sjunga blinka lilla stjärna.

Bjuder på en bild från morgonen då vi åkte till lillkillens mormor och sedan universitet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar