söndag 21 juni 2015

Helgskoj, fotboll och jobb

Idag har vi varit och kollat upp fotboll för Klimpen, han har visat ett intresse för just det. Så till hösten ska vi anmäla honom, har hittat den klubben som passar oss bäst. Nu går han till en annan klubb och provar på och den ligger på andra sidan av Mjölby.
Idag åkte jag och Klimpen in till Linköping.. Det var roligt att åka tåg tyckte Klimpen, han fick till och med se hur tågchaffören har det i sin lilla kupé.
När vi kom fram till Linköping hade älsklingen slutat att jobba så vi åkte till Leos lekland. Nu sover Klimpen gott efter en dag med lite äventyr.
Imorgon blir det upp tidigt då jag ska jobba och Klimpen ska då vara på dagis, när vi kommit hem är det dags för fotbollsskola (denna gång är den sista).

Tittade just nu på mitt schema och jag ska jobba två veckor till sedan ska jag ha fyra veckor med lek och skoj med Klimpen, kanske ta tag i mitt körkort också men vi får se... Har ju registrerat mig för länge sedan och mitt tillstånd går ut 2018 och jag har inte använt det ännu.
Inga mer undanflykter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar