fredag 24 september 2010

hehe

Mys stunden slutade med att vi satt alla tre och åt^^ eller lill killen satt och tittade på^^ han ville inte sova mer utan pappa :D
Så han satt och lyssnade på pappas version av rödluvan och vargen, snövit och guldlock och de tre björnarna^^

Nu ska vi snart iväg till nutristen, får se om hon tycker att jag sköter min kost som jag ska^^

just det sista månaden när jag var gravid vägde jag 75,5 kg och senast jag vägde mig så vägde jag 10 kg mindre^^ och det var när han hade föds.. så jag gick inte upp så mycket^^ så vi får se vad jag väger idag^^ hmm, upp eller ner? vad tror ni?

2 kommentarer:

  1. Men subba! :O Du kan ju inte bara väga 75,5 kg när du var gravid dessutom! Nu känner jag mig inte liiiiiiite tjock... Hm.. Morr på dig! Nu måste jag oxå gå ner! xD

    SvaraRadera
  2. ^^ tyvärr vägde jag det, det var läkare som vägde mig så jag kan inte säga att vågen ljög.. "SORRY"

    SvaraRadera