torsdag 23 september 2010

*suck*

Jaha och för mig har facebook lagt ner totalt :(
Så jag har lagt dit min son på Geni.com (eller min mamma gjorde det, jag sitter just nu bara och fyller på)

Geni är ett släkt träd på nätet och har man mejladresser till sina släktingar så lägger man dit det, och om dem går med så fyller dem på... Hela släkten hjälps åt och trädet växer och växer

Just nu ligger mitt släkt träd på 245 st personer^^
Och vi är några som håller på med det förfullt, och det är roligare än man kan tro.. (även fast jag inte har hittat pirater, eller kungligheter i mitt träd ännu, men vi har bara kommit till 1700-talet än så länge)

hm, ska nog sitta och svära åt facebook lite till tror jag (för jag SKA komma in)

1 kommentar:

  1. Facebook har tydligen haft problem. Igår kunde ingen komma in =/

    SvaraRadera