söndag 27 mars 2011

Igår gick inte jag och Klimpen ihop... Det började med att jag skulle ta fram Klimpens skallra som låg under vagnen (och jag tänkte inte på att hur nära hans ben jag var) och när han hörde ljudet så sparkade han av lycka, fast RÄTT UPP I MITT ÖGA :S
GUD vad det sved efteråt... Och när det väl var över så skulle jag ge honom en puss, då fick jag ett finger i ögat istället :S

Och nu på morgonen så fick jag en smäll rakt på munnen av honom... Vi satte på musik och Klimpen skulle dansa *PANG* sa det. Så fick jag en liten bula på läppen fast den försvann snabbt ^^

Så många småkusiner och småsyskon som jag har borde jag minnas att ett barn på 6 månader sprattlar och röt på sig som tokig^^ men NEJ.... Det gör jag inte
hehe


Idag hade vi det stängt några timmar på dagen och var på en restaurang som heter ocean pecific (eller hur det stavas)
och åt RIKTIGT god mat... Klimpen satt som en ängel där inne, inget gnäll eller något
han till och med sov en stund... och när mannen med gitarren gick runt och spelade så hände han med hela tiden med huvudet^^
just nu ligger han här i sängen och sussar lite

varit mycket för honom idag^^

japp nu ska jag se på lite medium^^

kram

2 kommentarer:

  1. Hahaha stackars lilla emma XD Plåstra om dig ordentligt :) <3

    SvaraRadera
  2. *snyft* ja synd om mig *snyft*


    hehehe XD

    SvaraRadera