söndag 26 februari 2012

full vecka

Sitter här nu och gör det jag gjort dem senaste dagarna, tittar efter en lägenhet...
Denna vecka har varit möten med arbetsförmedligen, försäkringkassan m.m
Hittade en billig och bra spjälsäng på IKEA (400 kr). Dem hade ett erbjudande eftersom kronprinssesan hade fått sin lilla...

Var iväg och firade min lillebrors pappa på hans 55 års dag igår...

Just nu sitter jag och lyssnar på Chayanne, ska snart ta och lägga mig.. hmm, kanske ta och bläddra i en tidning...

ja, just det åt min första kebabpizza på över två år i förrgår^^ SUPERGOTT  nu väntar det två år till nästa... hehe

2 kommentarer:

  1. Vilken stad letar du lägenhet i? :D

    SvaraRadera
  2. har kollat här i mjölby.... och när vi kommit igång mera blir det linköping säkert

    SvaraRadera