fredag 16 april 2010

dagen

hmm, igår vart det ingen film som jag hoppades på (jag somnade)... jaja, kanske idag om vi har tur^^
ska snart iväg till affären men jag tänkte ett snabbt inlägg hinner jag nog med här..
måste komma ihåg kameran idag... glömmer den hela tiden..

idag ska jag se om vi kanske kan stänga affären en stund när det är som lugnast... tänkte vi skulle gå till kyrkogården och sen till Alvi (en stor affär ungefär som willy´s men bara för affärer)
och kanske köpa in lite mat som vi har i affären...

ska försöka smuggla med mig kameran till kyrkogården (jag tycker den är så fin... rörig men väldigt fin)

nää, nu måste jag kolla om allt är packat i väskorna, bädda sängen och sen är det dax att gå...

kan gå in en snabbis sen när jag ska tvätta.... hmm, vi får se


kram på er så länge så hörs vi sen igen ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar