onsdag 7 april 2010

>=-( FY!!

nää, fy... våran leverantör sket i oss igen.... 2 ggr av 4 har dem inte hållit att om man beställer en dag ska det komma 24 timmar efter...
Inte snällt alls tycker jag, sen har vi fått en ny leverantör också, som verkar lite billigare... Så vi får se hur det går.. Men denna beställning ska komma imorgon, som tur är har vi fortfarande mat kvar..

Och något som gjorde mig sur det var när jag var inne på facebook...

Min kusin har haft det svårt med att andas och när han kommer till akuten så säger dem, nä vi kan inte ta emot dig pga att vi stänger om 30 min.... HALLÅ *knackar på deras huvuden* han har svårt att andas, vad är det för sätt egentligen... Som tur var, så åkte han till en annan akut och har fått vård (Där dem såg allvaret)...


Nu ska jag skriva ett mejl till honom så får vi se om han har orken att gå in på datorn...
håller tummarna att han blir frisk snart


natti natti alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar