måndag 5 april 2010

hehehe...

hmm, jag tror vi har placerat affären alldeles FEL... Speciellt fram mot heliga dagar/helger...
Det positiva är att man får lite att läsa om man inte har något bättre...

Men jag är inte troende och det kvittar hur mycket dem än försöker prata med mig.... (Jag kan inte språket ^^)

Ibland känns det rätt bra att inte kunna spanska ^^ hahaha....

Men förutom att vi fick lite besök från bibeln, så har dagen varit bra.... kom in en ursöt liten vovve som skulle bada (Jag var helt säker på att det var en valp) och ägaren berättade att hon skulle komma med en till vovve (en tik på smällen) då fick vi veta att hanen var 5 och tiken var 6 år..
Jag hade stor fel... Men pälsen var så fluffig och valpig...

nu ska jag packa ner mig, och sova.... imorgon ska vi ha öppet från 10-21... *pust* det blir några timmar

natti natti på er

2 kommentarer:

  1. Att du orkar jobba så länge :) Hur går det med spanskan? lite kan du väl?

    SvaraRadera
  2. ibland är det knappt att man orkar... men man måste.. mer eller mindre, jag förstår mer, och alla är så trevliga när dem får veta att min spanska är lite dålig... Och ibland är jag helt själv i affären... Har sålt en hel del...

    (hm, har inte hittat vart man kan svara på kommentarer, men det kommer nog sen^^)

    SvaraRadera