lördag 5 juni 2010

fy pa mig :S

Jag vet att jag inte har skrivit pa lange.. Har ingen internet pa min dator :(
men jag kunde inte halla mig langre^^

Den 29 Juni da far jag tillokning^^

En underbar liten kill-vovve kommer till mig da.
Det enda jag inte har ar ett namn :S
Men vi far se hur han ar^^ och vad som passar.. just nu kallas han for korta ben fast pa spanska^^
Men det ska bli skoj med en liten valp..
Just det far inte glomma...hmm, mamman ar en blandning mellan cocker och pudel... hmmm, och pappan ar en shit zu

Vill att den 29 ska vara nu :(

Nu blir det mys framfor en film,^^ far se vilken det blir. Lanade fyra stycken idag
tyvarr kommer jag inte ihag vad dem heter

natti natti pa er...

Hoppas att ni far en skon kvall

Kram

1 kommentar:

  1. Så får Emma äntligen sin hund.. ^^
    Jag vill oxå att det ska bli den 29.. Eller snarare den 30, så jag får gå på bio :D Eclipse :D

    Du får så gärna skriva mer oftare. Saknar dig och vill veta vad du gör :)

    SvaraRadera