torsdag 24 juni 2010

Ren otursdag :S

Idag började det med att jag skulle gå in till affären... Vi har ett draperi som vi drar ner när vi stänger och vi höll på med att fixa med den så den kan låsas bättre....
Och vad tror ni jag gör.... Så klumpig att jag bankar huvudet i den F** vad ont jag hade sen :(

Bara en liten stund efter det så skulle jag hämta en gathund som vi skulle fixa fin.... (och det betydde gå till kiosken och bära hunden till affären, då den inte ville lämna kiosken)
och vad tror ni jag gör.... Jo, tyvärr ramlade jag, med en stor hund i famnen :S

Men som tur var

Hunden klarade sig utan några skador alls, men den gav mig blickar när jag skulle arbeta med den ^^

Jag däremot, hade huvudvärk så gott som hela dagen, och jag skrapade upp knät lite (plus har ett blåmärke) och ett finger fick sig en smäll ^^

2 kommentarer:

  1. Låter som en riktig Emma-dag :D hahahaha xD

    SvaraRadera
  2. mmm, visst gör det ^^
    att man kan vara så klumpig på en och samma dag :S
    hehehe^^

    SvaraRadera