tisdag 22 juni 2010

VIVA CHILE!!!!!!!!!!!

Andra gången detta VM som Chile vann matchen ^^
Gud vad dem har partajat

Dem visade direkt sändningar som jag såg i lokalen
Det såg ut som HELA Santiago hade tagit ledigt och stod på gatorna och hoppade av lycka^^
Idag har det varit en seg dag i affären iallafall... Så jag har suttit och skrivit en lista till leverantören och gjort en annan lista utifall att vi skulle utöka *håller tummarna på det*
Vore skönt med en större lokal så vi kan ha dem produkterna som vi vill ha.. Och beställa in i större antal...

Plus om lokalen som vi har koll på billig, så har vi boende fixat med ^^

ska ringa imorgon

nu ska jag sitta en stund och be om att min internet lägger ut detta inlägg, och är snäll emot mig.. Så jag kan läsa aftonbladet och lite annat skoj på datorn

Kram på er alla!!

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar