onsdag 2 maj 2012

okej, hittat alla betygen.... dem var på första stället jag tittade på^^   bakom all tvättmedel och sköljmedel.... (bra att haka på erbjudande ibland köpte 5 tvätt medel och 5 sköljmedel på willys)

hmm, naturvetenkap hade jag tydligen Godkänt i det trodde inte jag^^ yiiippiii!!!

då kommer nästa fråga, hmm ska man kolla upp om man kan ta naturvetenskap B   kanske går fort genom den kursen, den låter inte så svår iallafall....


Satte mig på en liten glasbit för några dagar sedan och har nu en liten bit på låret som sticker hela tiden :S

kollar just nu på Grays Anatomy (tror jag stavade rätt, orkar inte slå upp det har flyt på en massa annat^^)

2 kommentarer:

  1. Kör på naturvetenskap b oxå :) Kanske kan va bra o ha :D
    Vad ska du läsa mer då?

    SvaraRadera
    Svar
    1. mmm ska prata med dem på måndag om att lägga dit naturkunskap B sen ska jag oxå ta Matematik A... Ska börja med dem två....

      Radera