måndag 21 maj 2012

roligt mejl^^

hihi

Sen jag flyttade utomlands så har jag haft ett konto på vi svenskar i världen
(Man behöver inte bo utomlands för att bli medlem där...)

Och jag som har varit så snurrig nu ett tag har ju inte ändrat min status förrän idag^^

detta mejl kom den 18/5


Hej ****!

Jag jobbar på P3 Nyhetsguiden i Sveriges Radio, och söker någon som bor i Chile, pratar svenska, och vill vara med i vårt program och berätta om studentprotesterna som pågår: vad de handlar om och hur det går.

Bor du fortfarande i Chile? Skulle du vilja vara med i vårt program? Om du har ett nummer jag kan nå dig på kan jag ge dig mer information redan nu.

Skulle vara toppen om du ville vara med!

Bästa hälsningar


Hade det kommit några månader tidigare så hade jag inte tvekat^^
men men.... jag skrev till personen i fråga och berättade att jag nu bor i Sverige, får se om hon fortfarande är intresserad^^

Men jag kan ju erkänna att jag vart lite glad^^
men men, vad kan man göra

2 kommentarer:

  1. Spännande :) Du kanske får vara med ändå :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. tror inte det.... har inte hört något mer sen^^

      Radera